6.1.12

God kväll

Jag har verkligen ingen inspiration alls som ni kanske har märkt! Inte inspirerad till mycket just nu, men det ska det ju bli ändring på såklart. Måste kicka igång det här året lite bättre än jag hittills gjort. Imorgon blir det därför träning efter jobbet, inga diskussioner!

Jag har sedan en tid tillbaka använt mig av Neulash som är ögonfransförlängande medel typ. Haha. Oj vad det fungerar! Ett hett tips! Ska försöka ta en bild på hur mina fransar ser ut nu. Men det får bli någon annan dag! Ni kanske ser lite på bilden nedan...?

Igår var jag med Anna på dagen. Hon är så rolig. Flummigaste kompisen jag har, sen pluggar hon apotekare liksom, hur hänger det ihop?! Haha, så duktig i alla fall. Nu åker hon snart till San Francisco för att göra sitt examensarbete. Stolt vän! Jag har också som mål att komma iväg för att hälsa på henne i en vecka. Hade varit grymt!


Ser ni fransarna då? Fan är jag så blek så att jag är grön?!?! Dags för en sista minuten kanske...!

Jag älskar ju dokusåpor och sånt som alla andra avskyr (eller kan det vara så att jag är den enda som erkänner att jag gillar det?!). Paradise Hotel är en favorit bland många. Då svenska är slut för länge sedan så har jag nu börjat köra maraton med norska ph! Har alltså kollat ph hela min fredagskväll... från typ sex till nu. Haha. Haha. Så najs ju, håll med mig?

Sen en sista sak innan jag ska sova. Ett viktigt löfte till mig själv inför året är att lägga energi på dem som lägger energi på mig. Lägga energi på dem som ger mig energi och inte tar min energi. Och med det sagt checkar jag ut!

Sleep tight folks!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar