13.1.12

Systrarna

Igår gjorde jag mycket. Jobbade, åt snickers, kärleksförklarade mig för min butikschef, träffade mina systrar, kollade på en film jag redan sett, valde sallad när systrarna tog pizza, kompenserade det med godis efteråt, kräktes (mådde sjukt illa, dåliga räkor i salladen?), missade gårdagens avsnitt av norska Paradise Hotel som jag tog igen nyss.

Ja, det var min gårdag det! Snart bär det av till jobbet igen. Sen helg trallalllaaaa. Blir häng hos Natti ikväll, långpromme med Emelie samt tvättning imorgon. Sen är det luckor i min kalender. Får se vad som händer. Antagligen inte så mycket mer. Som sagt, är bästa toffeln. Älskar att vara hemma, utvilad när jag vaknar och få saker gjort.
Alltså hur snygga är mina systrar egentligen? Tjejen i mitten är dock inte min syster, men ack så snygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar