1.1.12

Spontant nyårsfirande

Jag hade ju planer på att bara vara hemma med Penny-Lane, Olivias hund. Sen messade jag med Natti, som jag trodde skulle jobba, och fick reda på att även hon skulle vara ensam. Så vi planerade middag, champagne och film hemma hos mig. Lugnt och skönt. Sen på självaste nyårsfton frågar Jacob om inte jag och Natti vill komma dit på middag. Så det blev så. Jacob, Hampus, Stefan, Alice, Natti och jag firade tillsammans in det nya året. Det var bland det bättre nyår jag haft faktiskt. Riktigt mysigt och kul! Till förrätt fick vi musslor, huvudrätt oxfilé och till efterrätt fick vi Hampus och Jacobs hemmagjorda havreflarn med vaniljglass och hallon. SÅ god middag!!
Idag är betongkepsen på. Ont i huvudet och riktigt trött. Men det var det värt! Nu dricker jag te i soffan! Underbart att klockan är så lite! Här är lite risiga telefonbilder från gårdagen!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar