24.1.12

Hejjj hoppp

Idag var jag som sagt på p-möte på jobbet. Efter det hade jag lite tid över tills jag började jobba så jag spenaderade den timman på gymmet. Hääärligt! Idag körde jag också bara en halvtimma på bandet men körde lite mage och armar efter! SÅ SKÖNT!!!! Kan inte förstå varför det varit så svårt att ta sig till gymmet. Det är ju underbart! Imorgon blir det nog en pw också.. måste ju ta fyra i veckan och än har jag inte tagit någon så imorgon blir det allt en promenad! Ser fram emot det!

Såååja, nästa gång ska det stå Calories: 500 ;)

 "All about you"... jag tror det är det viktigaste för att känna motivation. För att man mår så bra själv av att träna. Taggattttt.

Pepp i trappan på gymmet

Till middag blev det kokt broccoli och soyakorv med majjo.

 Och under tiden jag åt så gräddade jag mitt lchf-bröd... så nu har jag lyxfrukost!
Nu sitter jag och drömmer mig bort i fina lägenheter... ska nog kolla Paradise Hotel snart istället. WaaahhH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar