17.3.11

Resultat

Idag har jag hämtat Jasmina och Peder från Arlanda. Sååå mysigt att se dom igen! Trots att det innebär att jag flyttade hem idag haha. Men det är det värt. Har varit tre sköna veckor i deras lägenhet. Mycket ensamtid vilket jag verkligen behöver samt tillgång till bil, vilken lyx!

Idag när jag kom hem så vägde jag mig, dock efter lunchen och med kläder på men vågen visade ändå att jag gått ner tre kilo på åtta dagar. LCHF är DEN dieten man ska gå på helt enkelt. För visst har jag ätit! Tränat mer än tidigare dock men käkat har jag och ändå gått ner på så få dagar, uuuunderbart! Bort med kolhydraterna bara nu folks! Det är värt det!

Ska försöka ta en promenad idag, har tränat ben tre dagar i rad nu så jag är lite mör i dom men en promme ska man nog klara av. Nu är det bara 14 kg kvar innan jag nåt mitt mål, men går det i den här takten så är jag snart där ;) Skämt å sido, en bra period är jag definitivt inne i helt klart. Grymt!

Appropå att träna så ska jag nog börja träna triceps varje kväll hemma. Bara köra med vanliga handlar. Måste bli väck med mitt gäddhäng men vill inte träna armar på gymmet då jag redan har rätt muskulösa armar, vill ha smala vältränade armar. Drööömmen. "Tyvärr" har jag alltid varit stark och haft större armar men jag hoppas på att dom kan bli fastare i alla fall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar