9.3.11

Har vinden vänt?

Började dagen med att slappa i soffan med en tallrik fil, banan och psylliumfrön. Tänkte att det skulle bli en rätt trist dag bestående av att tvätta och göra ingenting.
När jag åkte ner till tvättstugan för att tvätta så har någon idiot, som tvättat före, glömt att lämna nyckeln i dörren vilket gör att jag inte kommer in i tvättstugan, jäkla system alltså. Bokade ny tid till imorgon klockan 07.00. Kul.
Bestämde mig i alla fall för att städa lägenheten istället. När jag nästan var klar fick jag ett samtal om att provjobba på ett jobb jag sökt, kul! Det firades med en promenad runt en sjö som ligger här i närheten. På bilden ser ni både sjön jag gick runt och utsikten från Jasminas lägenhet. Bilden är dock tagen igår, idag var det klarblå himmel.

Till lunch blev det även nu fil men banan och psylliumfrön haha. Men där emellan en passionsfrukt. Mycket smarrigt.
Till middag blir det avokadosallad. Ska bli gooott! Försöker vara nyttig som ni kanske märker. Rider på vågen så länge som möjligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar