16.3.11

Missnöjd

Jag har alltid varit självkritisk, framför allt när det kommer till utseende. Jag har alltid, så länge jag kan minnas försökt att inte visa mig i profil. Anledning? Jo för att jag har grisnäsa och världens dubbelhaka samt ej existerande läppar i profil. Men nu har jag börjat släppa det. Så länge jag inte uppsöker en kirurg så kommer jag se ut såhär och det är bara att leva med, och kom igen, så farligt är det ju faktiskt inte =)
Tränar fortfarande bra och kör fortfarande LCHF vilket passar mig perfekt! Har aldrig annars inte känt mig sugen på mackor osv, men nu är jag verkligen inte det. Perfekt! Sen har jag tränat bra också, tre gånger denna vecka (av tre möjliga dagar) och förra veckan var också bra. Jag har inte vägt mig på tre veckor men jag tycker att jag kan se resultat. Ska nog väga mig imorgon, då får ni veta om jag gått ner nåt. Jag har sagt det förr men det är värt att säga igen, 2011 är mitt år! Snart dags för min skönhetssömn. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar