26.3.11

Farmor och farfar

Älskar när man inte varit ute dagen innan och känner att det finns ork samt pengar över till lite shopping! Lovely! Blev ett baslinne, vit tischa, svarta jeans samt den gråa stickade tröjan jag har på mig på kortet nedan. Gled in på Cubus och hittade jeansen och tröjan, väl i kassan insåg jag att det var 25% rabatt på alla kläder i butiken. Gött! Blev en billig runda helt enkelt!


Idag borde jag tränat, men det blev inte så. Tar mig ett pass imorgon istället! Ikväll blir det Chaumes-ost och mys i soffan. Chaumes är min favoritost för tillfället. Lite lik brie i smaken fast mycket syrligare och godare! Har ätit lite för mycket mörk choklad senaste dagarna. Har inte kunnat låta bli. Skärpning inför nästa vecka (kan nämligen bli lite ikväll också). Lite onyttig måste man dock få vara ibland men man behöver ju inte gå till överdrift.

Denna helgen är min syster och pappa och hälsar på farmor och farfar. Farfar är jättedålig. Känns taskigt att inte vara där då, men nu när jag inte jobbar så mycket känner jag att jag måste tacka ja till alla jobberbjudanden jag får. Lite ångest har jag över det men ska försöka tänka att han förstår.. vilket jag vet att han gör! Min farmor är för övrigt den starkaste människan jag känner! Hon är bäst av alla! Oj vad jag älskar henne och farfar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar