31.3.11

Dinner

Nej nu var jag för hetsig igen, tänkt att fota min middag typ tre dagar i rad då jag har ätit så sjukt gott meeen jag är för hetsig med att käka så jag glömmer typ bort det.

Idag käkade jag iaf lax i ugn med creme fraice, blandat med pesto och fetaost, på. Till det gjorde jag blomkålsris. Sjukt gott och mycket bättre än vanligt ris! Bara att riva blomkål och steka i smör, salt och peppar sen är det klart. Simpelt, enkelt och nyttigt. Kan det bli bättre?!

Har varit och tränat idag, körde 50 min på löpbandet. Sprang dock inte speciellt mycket men det blev mer än vad jag trodde i alla fall. Jasmina berättade snällt för mig att man inte behöver ha så snabbt på bandet när man ska springa och då öppnades en hel värld för mig. JAG ORKADE SPRINGA MED ÄN 2 MIN I RAD!!! Haha.. så dålig. Så när Jasmina dök upp blev det ordning på mig och jag sprang lite. Gött! Sen körde vi lite styrka. Mage, ben, rumpa. Mina armar får sällan träning nu för tiden. Anledningen är att jag inte vill ha mer muskler på armarna då jag, av någon outgrundlig anledning, redan är rätt stark och har muskler som jag inte vill ha större. Däremot får gärna detta ovälkomna fladder under armarna försvinna. Någon som har ett jättebra tips eller är det bara att gå ner i vikt? Då lär ju ännu mer ovälkommet fladder dyka upp :S HELP ME!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar