10.2.12

Segpanna

Idag är jag trötter! Varit långa dagar den här veckan och denna blir detsamma... sen lugnar det ner sig. Jobbar imorgon också men sen ska jag på fest och "ledig" söndag. Har ju massor att göra på söndagen men jag kan sitta och jobba lite var jag vill så det är skönt! Sen återgår mitt schema till ordinarie nästa vecka, så då kan jag lägga lite extra fokus på att jobba igen det jag missat denna veckan. Som sagt, sorry kära vänner om jag är lite off den närmaste tiden!

Igår fick jag hjälp på jobbet av mina två söta småsystrar och deras vän. Välbehövligt, vet inte hur vi hade klarat oss utan dem!



Tycker att det är lite kul att jag spänner ihop läpparna på det där viset när jag ska bli fotad ibland.. tror det är något tecken på nervositet? Haha. Fult. Men kul!
Nej nu måste jag sticka till jobbet! Sovmorgon idag var väldigt välbehövligt! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar