13.2.12

Söndagsmiddag




Söndagsmiddag med min fina familj! Sen hem för att jobba med mitt andra joooobb!
På tisdag är det alla hjärtans dag. Muntert. Haha. Nej, faktiskt så kan jag inte bry mig mindre (fast lite blombud hade helt klart uppskattats...). Men jag bryr mig absolut inte om denna påhittade dag (men som sagt, om någon vill skicka blommor så funkar det för mig...). Töntigt med alla dessa blombud och kärleksförklaringar hit och dit, bara för att det är en speciell dag (men känner någon något för mig som jag inte vet, så kan ni ju skicka ett kärleksbrev eller sms eller kanske lite blommor... om ni verkligen vill liksom..). Så jag ska fira alla hjärtans dag ensam med jobb vilket känns strålande (lite blommor på bordet till det skulle kanske vara fint..)

Men nu måste jag sova! Upp tidigt imorgon för att lämna bilen i Sollentuna för att sedan åka till jobbeeeet. Snark. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar