15.2.12

Mycket jobb

Haalluuuu ja! Jag vet att jag är sämst på att uppdatera! Jag har så mycket jobb just nu att jag inte har tid för något annat för tillfället, de lediga minuterna jag har passar jag på att äta, gå på toa, sova och duscha. Haha. Annars har jag häcken full! Jag gillar att jobba mycket, känna att jag gör något vettigt. Gillar dock inte att jag måste avboka mina vänner för jobb. Inte okej! Men det kommer vara såhär mycket nu i några veckor bara. Sen kan jag börja leva igen. Och träna. Gud vad jag vill träna! Hinner inte. H.i.n.n.e.r  i.n.t.e! På riktigt. Det är ingen dålig ursäkt. Det finns inte en minut över för det tyvärr! Skulle mött upp en killkompis efter jobbet idag för en snabb promenad runt djurgården. Skulle nämligen slutat tidigt idag. Men sen blev det så att jag fick jobba två timmar längre så nu ligger jag snarare efter i mitt andra jobbschema!
Har märkt på min sömn också haha.. Hjärnan är ständigt på högvarv känns det som, så när jag ska sova så går det inte. Blir inte trött. Stört vad påverkad man blir av vad man gör på dagarna. Men som sagt. Jag gillar det! Gillar att jobba!! Ännu bättre blir det när ens vänner, idag Douglas, kommer in i butiken bara för att ge mig en kram och sedan gå vidare. Så, dooogg, vill ha en kram varje dag!

Titta vad jag fick i brevlådan idag!!! Ett en dag försenat alla hjärtans dag-kort! Kan ni förstå hur glad jag blev haha. Små gester som verkligen är så mycket värt! Gjorde min dag!! Kärlek!

Nu måste jag jobba vidare! Hoppas ni har haft en skön dag! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar